#include main( ) { int option; int value=0; char keno; printf(" Πρόγραμμα εύρεσης ενός κρυφού αριθμού \n "); printf("(Ο κρυφός αριθμός να μην είναι το μηδέν) \n\n"); do { printf("Επιλέξτε τον αντίστοιχο αριθμό \n\n"); printf(" 1. Ορισμός ενός νέου κρυφού αριθμού \n"); printf(" 2. Έναρξη του αγώνα \n"); printf(" 3. Τέλος \n"); do { printf("\n Δώστε την επιλογή σας : "); option=0; scanf("%d%c", &option, &keno); } while (option<1 || option >3); switch(option) { case 1 : // Δημιουργία ενός νέου κρυφού αεριθμού value=new_number( ); break; case 2 : // Έναρξη του παιγνιδιού if(!value) { printf("Δεν έχει οριστεί ο κρυφός αριθμός. \n\n"); break; } play (value); break; case 3 : // Τέλος του προγράμματος printf ("\n Τέλος του προγράμματος \n"); break; } } while (option!=3); } int new_number() { int t,number; char keno; do { number=0; printf("\n Δώστε ένα νέο κρυφό αριθμό (διάφορο του μηδενός):"); scanf("%d%c",&number,&keno); } while (!number); for(t=0;t<25;t++) printf("\n"); return (number); } int play(int m) { int t, x; char keno; for( t=0; t<10; t++) { do { x=0; printf("\n Προβλέψτε τον κρυφό αριθμό: "); scanf("%d%c", &x, &keno); } while (!x); if( x == m ) { printf("*** Επιτυχής πρόβλεψη *** \n\n"); return (0); } else if ( x